poniedziałek, 4 stycznia 2016

WRAP UP / WRZESIEŃ

 
 Hejka! Przychodzę do was dzisiaj z wrap up'em z września. Aż sama się zdziwiłam, że tyle książek przeczytałam. Dla niektórych może to być mało/dużo, ale usatysfakcjonowana :)



 

Tytuł: Szklany Tron
Autor: Sarah J. Maas
Liczba stron: 520
Skończyłam: 1 grudnia 2015
Ocena: 9/10
Cudowny, zachwalany przez chyba wszystkich Szklany Tron wreszcie przeczytany. Uwielbiam wykreowaną postać Cealeny, bo wreszcie bohaterka, która jest zadziorna, porywa swoim humorem i odwagą. Chociaż ma głęboko w sobie zakorzenioną małą dziewczynkę i czasami pozwala jej wyjść na wierzch.




Tytuł: Nigdziebądź
Autor: Neil Gaiman
Liczba stron: 368
Skończyłam: 11 grudnia 2015
Ocena: 10/10
Definitywnie skradła moje serce i jestem pewna, że to nie ostatnia książka, którą przeczytam tego autora ;)











Tytuł: Mara Dyer Tajemnica
Autor: Michelle Hodkin
Liczba stron: 412
Skończyłam: 13 grudnia 2015
Ocena: 9/10
Złapałam ją jednego dnia i nie mogłam wypuścić. Takim oto sposobem przeczytałam ją w jeden dzień i chcę więcej.













Tytuł: Restart
Autor: Amy Tintera
Liczba stron: 304
Skończyłam: 14 grudnia
Ocena: 3/10
Książka po, której spodziewałam się dużo, a bardzo mało dostałam. Nie zrozumcie mnie źle, ale mi się strasznie nie podobała. Według MNIE jest to denna historia miłosna z akcją w tle.









Tytuł: Mechaniczny Anioł
Autor: Cassandra Clare
Liczba stron: 472
Skończyłam: 25 grudnia 2015
Ocena: 10/10
Bardzo mi przypadł do gustu pomysł z mechanicznymi sługami zła, czy jak to tam się nazywa :D Grono moich chłopaków może śmiało się powiększyć o takie postacie, jak Will i Jem *_*


Tytuł: Miasto Upadłych Aniołów
Autor:  Cassandra Clare
Liczba stron: 448
Skończyłam: 27 grudnia 2015
Ocena: 9/10
Mój kochany świat Nocnych Łowców, ach. Kac książkowy nadszedł i nie wiem jak się zabiorę za 5 tom :'(











W komentarzach napiszcie co wy przeczytaliście w grudniu i czy pokrywają się z moimi czytelniczymi dokonaniami :)
Chcę tylko przypomnieć, że opinie są moje i każdy może mieć inne spojrzenie na książkę :)

Natalia ;* 

2 komentarze:

  1. Polecasz Dary Anioła?? Zastanawiam się nad przeczytaniem :/

    OdpowiedzUsuń