niedziela, 7 lutego 2016

Drużyna Piłkarska TAG ♥



Hejka! Do tego tagu nominowała mnie Alicja z bloga Alicja w Krainie Książek, której bardzo dziękuję :)
Jak moje poprzedniczki będę losowała z karteczek, które mam w swoim słoiczku, bo oczywiście wszyscy by chcieli mieć jak najlepszą drużynę, a ja bym nie była wyjątkiem. Także: Let's do it!

Bramkarz 

     Uwaga, fanfary! Moim bramkarzem został... Warner z ,,Dotyku Julii". Niby się, coś tam szkolił, ale nie wiem, czy akurat pozycja bramkarza będzie dla niego najlepszym wyborem. Ale bardzo go lubię, więc się ciesze, że to on mi się wylosował.



 Boczny prawy obrońca i boczny lewy obrońca

     Bocznym prawym obrońcą zostaję Peeta Melark z ,,Igrzysk Śmierci" , a bocznym lewym obrońcą zostaję Tobias z ,,Niezgodnej"! No chłopaki mam nadzieję, że się dogadacie. Tobias musi być trochę łagodniejszy dla przeciwników(bo ich zabije), a Peeta będzie uderzał z ukrycia.



Środkowy obrońca I

     Pierwszy środkowym obrońcą został Simon z "Darów Anioła"Jak Simon pokaże swoje kły to myślę, że nikt nie będzie chciał podejść do naszej bramki, haha :D Albo po prostu rozbawi atakujących na nas i się wywrócą.

Środkowy obrońca II

     Drugim środkowym obrońcą został Arcturus[Naczelnik] z ,,Czasu Żniw'' Myślę, że jak jego mamy w obronie to już nic nam nie straszne :P Jeśli ktoś nie czytał tej książki to mogę powiedzieć, że Arcturus jest Refaitą, a oni są bardzo silni.



 Boczny prawy pomocnik i boczny lewy pomocnik

     Dorian ze ,,Szklanego Tronu" i Gansey z ,,Króla Kruków" Chyba sobie poradzą, może nie będą jacyś wyśmienicie dobrzy, ale zawsze to lepsze niż mysz.



Środkowy napastnik

    Na sam koniec został nam... Caleb z ,,Niezgodnej" Najsłabsze ogniwo..  On i napastnik? Ha ha ha. Trzy razy na Nie. Nie dość, że chuderlak to pewnie jeszcze by oddawał piłki drużynie przeciwnej. Ehh..
  
 Myślę, że jak się bardzo skupimy i wysili może wygramy, chociaż nie jestem pewna. Alicja w swojej drużynie miała Jace'a - zazdroszczę jej :D



 TRENERZY DRUŻYN PRZECIWNYCH
Beata z bloga  Czas dla książki
Justyna z bloga Z miłości do książek 
Iza z bloga Isabel czyta

3 komentarze:

  1. Bardzo mi miło, że wykonałaś ten tag :)
    Tobias rzeczywiście mógłby zabić przeciwników xD
    Twoja drużyna nie jest aż tak zła. Sama bym taką nie pogardziła ^^
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, bardzo dziękuję za nominację - ten tag jest świetny! ♥ Już nie mogę się doczekać, aż stworzę własną drużynę!^^
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie mam zatrzymanie :D Żem to teraz ogarnęła :D
    Dziękuje za nominację i przepraszam że teraz ♥

    OdpowiedzUsuń