czwartek, 4 lutego 2016

Podsumowanie miesiąca ~ Styczeń 2016

 


Hejka, hej! Pierwsze podsumowanie miesiąca - pierwszego miesiąca roku 2016! Styczeń. Dopiero był nowy rok, nowe życie, nowa ja.. Tssa, a ja zauważyłam, że jestem jeszcze bardziej leniwa niż wcześniej. Od razu, gdy wróciłam do szkoły odliczałam tylko dni do ferii. Nareszcie wybił 1 luty i zaczęłam swoje ukochane i upragnione ferie!

CO KUPIŁAM?

     W tym miesiącu przywędrowało do mnie 6 książek. Pierwsza paczka przyszła do mnie na początku stycznia, gdy wraz z moją przyjaciółką zaszalałyśmy na matrasie, bo była wielka promocja. Zamówiłam wtedy 4 książki. Potem, gdy przeczytałam Dotyk Julii nie mogłam się doczekać 2 tomu, więc niedługo potem zamówiłam Sekret Julii. Pod wpływem dobrych słów i pochlebiających recenzji innych kupiłam Złodziejkę Książek.

 
CO PRZECZYTAŁAM W STYCZNIU?


     Nie ma jej na zdjęciu, bo była pożyczona od koleżanki - Dotyk Julii. Jako lekturę szkolną miałam Dywizjon 303, którego w sumie nie przeczytałam do końca, ale byłam na ponad połowie, więc przymykam na to oko. Za Złodzieja Pioruna wzięłam się od razu, gdy dostałam go pod choinkę. Na Angelfall wreszcie się doczekałam, bo czaiłam się na nią w bibliotece. Od czytania Krony w Mroku odpychałam się wszystkim czym mogłam, bo teraz została mi tylko 3 część, a potem czekać z rok na wydanie polskiej wersji, smuteczek. Wierna, nie chciałam kończyć tej trylogii, ale to bardzo bardzo. Między innymi przez to, że dziwni kosmici, którzy lubią się nazywać ludźmi zaspolerowali mi koniec. Ehhh.. Trzeba jakoś żyć dalej.


CO PLANUJE PRZECZYTAĆ W LUTYM?


     Jak widać mam bardzo ambitny plan, ale nie wiem czy mi się uda, haha. Niby mam ferie, ale jak przychodzą dni wolne to robię wszystko, ale nic, nawet za dużo książek nie czytam, no chyba, że mnie jakaś niemiłosiernie wciągnie. Jedno z największych błędów mojego życia, a jest ich wiele, uwierzcie mi. Obejrzałam pierwszą i drugą część Igrzysk Śmierci przed czytaniem pierwowzoru i teraz, gdy czytam wszystko pamiętam, niestety. Sekret Julii - bardzo spodobał mi się 1 tom. Czytanie książek Pani Clare u mnie, zależy od daty wydania, żeby przypadkiem niczego sobie nie zaspoilerować. Sukces w Szkole - natknęłam się na nią przypadkiem w bibliotece i zobaczymy może mi trochę pomoże. 

CO OGLĄDAŁAM?


    W styczniu bez reszty dałam się pochłonąć TEEN WOLF, który pokochałam całym swoim fandomowym serduszkiem. Akurat pod koniec miesiąca skończyłam 4 sezon. Według mnie jest to najlepszy serial pod słońcem, zaraz obok Pamiętników Wampirów (niestety PW straciło swój urok, ale mam do niego wielki sentyment). Zauroczył mnie aktor Dylan O'Brien i jego postać Stiles Stiliński pobija wszystko. Myślę, że większość zna zakres fabuły, ale mogę powiedzieć. 
     Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany.... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica.

 CO SŁUCHAŁAM?

    


Na dziś to tyle. Zapraszam do dzielenia się w komentarz, co wy przeczytaliście, co chcecie przeczytać, co słuchacie, jakie seriale oglądaliście. A ja:


CZYTELNICZEGO DNIA ŻYCZĘ! :)

2 komentarze:

  1. Mam takie samo wrażenie odnośnie ludzi, że czasami są kosmitami. Trafnie to ujęłaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sekret Julii <3 Widzę, że mamy podobny gust muzyczny! Ooo i Teen Wolf!

    OdpowiedzUsuń